RESTful API
Za účelem propojení telefonní ústředny LinuxBox PBX se systémem zákazníka nabízíme REST API, které podporuje všechny běžné operace s hovory, linkou či agenty.
Z Vašeho CRM tak můžete např. vytočit hovor, dostat notifikaci o příchozím hovoru nebo řídit přihlašování agentů do front.
Pokud již máte funkční integraci například s jinou ústřednou, nebo z jiného důvodu nechcete či nemůžete dělat úpravy API ve vašem CRM, můžeme vám vytvořit tzv. wrapper neboli můstek mezi našim a vašim API. To znamená, že se kompletně přizpůsobíme vašemu stávajícímu API a integrace k naší ústředně tak bude pro Vás naprosto bezpracná, bez jakéhokoliv zásahu do vašeho systému.
Příklady nejčastěji využívaných funkcí:
- click2dial – vytočení hovoru z CRM
- dial2action – zobrazení karty volajícího při příchozím hovoru (do CRM zákazníka je předáno číslo volajícího a volaného)
- operace s agenty – vytvoření, smazání, přihlášení, odhlášení, pauza, editace dovedností apod.
Seznam všech funkcí naleznete v dokumentaci.
REST API nabízíme
ve dvou variantách:
- LITE – k dispozici jsou pouze funkce pro vytáčení hovorů (exten_dial) a podpora notifikací (dial2action)
- STANDARD – k dispozici jsou všechny funkce dle dokumentace
Další způsoby integrace:
- Asterisk AMI
- TAPI (včetně podpory 64b operačních systémů)
- LinuxBox CallTray – zejména pro dial2action
Pro detailní informace nás prosím kontaktujte.
Úspěšně jsme již integrovali například tyto systémy:
- Salesforce – celosvětově oblíbené a rozšířené CRM
- SAP Business One – ERP software pro malé firmy
- Oracle – propojení s DB špičkového řešení pro řízení vztahů se zákazníky
- NIPO – nástroj pro marketingové průzkumy
- KARAT – informační systém pro pokrytí firemních procesů
- Capitol – informační systém pro obchodníky s cennými papíry
- Byznys (dříve J.K.R.) – robustní podnikový informační systém
- vlastní IS zákazníka (PHP, C#,…)