Svolávací systém

Automatický svolávací systém

Svolávací systém je určený všude tam, kde je nutné informovat velké množství osob v krátkém čase. Kromě rychlosti je jeho výhodou také vysoká úspěšnost a efektivita, neboť volané osobě je přehráno hlášení s několika možnostmi, na něž musí odpovědět. Pokud by volaný neodpověděl nebo telefon nezvedal, bude volání automaticky opakováno nebo bude voláno na sekundární kontakt dané soby. V reálném čase tak uživatel získá informace o tom, kolik osob již bylo úspěšně kontaktováno a jak odpověděli. Nejčastěji je tedy řešení využíváno složkami IZS, městskými úřady, případně k marketingovým účelům, apod.

  • rychlé obvolání velkého množství telefonních čísel
  • interaktivita – okamžitá zpětná vazba
  • komplexní řešení – SW, SLA, hovorné
  • podpora API pro integraci se zákaznickým informačním systémem
  • široké možnosti úprav na míru

Služba je určena pro

  • nemocnice – traumaplán
    dle § 47 odst. 1 písm. d), e) zákona č. 372/2011 Sb.
  • hasičské sbory
  • marketingové a prodejní kampaně
  • průzkumy veřejného mínění, dotazování
  • informování obyvatel
  • města, obce
  • meteorologické ústavy

Vysoká dostupnost

  • provoz celého řešení v cloudu
  • zdvojené napájení, konektivita i další infrastruktura
  • připojeno k páteřní datové a hlasové síti

Rychlost svolání

Rychlost svolání v závislosti na počtu kanálů

50 osob100 osob250 osob500 osob1000 osob
10 kanálů4 min.8 min.19 min.38 min.75 min.
25 kanálů2 min.3 min.8 min.15 min.30 min.
50 kanálů1 min.2 min.4 min.8 min.15 min.
75 kanálů1 min.1 min.3 min.5 min.10 min.
100 kanálů1 min.1 min.2 min.4 min.8 min.
250 kanálů1 min.1 min.1 min.2 min.3 min.

Grafické rozhraní

Řešení disponuje grafickým rozhraním, při jehož návrhu byl kladen důraz na rychlost a jednoduchost ovládání.

  • víceúrovňové oprávnění
    – superadmin / admin / volání / statistiky
  • správa kontaktů a volacích plánů
    – import z CSV
    – úprava z web GUI
    – hromadné operace
    – možnost nastavení více volacích plánů, například „traumatologie“, „chirurgie“ apod.
  • statistiky
    – kompletní historie: datum a čas, uživatel, výsledky, atd.
    – tisk výsledků: protokol se všemi náležitostmi pro archivaci
  • hlášky
    – správa vlastních hlášek
    – podpora vlastní definice IVR stromu pro ad hoc plány

Výhody

  • efektivita
    – vysoká pravděpodobnost zastižení volaného díky:
    – více čísel u jednoho kontaktu (mobil, pevná, atd.)
    – automatické opakování volání, definice pravidel dle požadavků zákazníka
  • interaktivita
    – od volajícího získáváte ihned odpověď, kterou vybírá z vámi předem definovaných možností
    – podrobné informace o stavu volání:
    nezvedá / obsazeno / neexistující číslo / zvolená odpověď
  • rychlost
    – je dána počtem souběžných hovorů (viz tabulka)
    – rychlost srovnatelná s jinými způsoby svolávání, např. SMS
    – výrazně rychlejší než ruční obvolání, odpadá riziko překlepu

Další vlastnosti

  • nahrání hlášek v profesionálním zvukovém studiu
  • součástí je servisní podpora a pravidelné testování
  • zákazník si volí počet souběžných hovorů
  • volitelně provoz na prostředcích zákazníka

Náhled grafického rozhraní

Reference