Prověřená řešení s nadstandardní servisní podporou
LinuxBox.cz nabízí komplexní řešení v oblasti VoIP, včetně telefonních ústředen, call center, nadstavbových modulů a široké škály koncových zařízení. Díky našemu zaměření na flexibilitu jsme schopni přizpůsobit všechny funkce na míru specifickým potřebám zákazníka a zajistit bezproblémovou integraci s jeho stávajícími systémy.
Ať už potřebujete robustní telefonní infrastrukturu nebo pokročilé služby pro vaše call centrum, jsme připraveni nabídnout vám spolehlivá a efektivní řešení, která se dokonale přizpůsobí vašim požadavkům.
LinuxBox PBX
Profesionální telefonní ústředna založená na technologii VoIP s následnou nadstandardní servisní podporou.
- centralizace hlasových služeb vaší organizace
- tradiční i nejmodernější ústřednové funkce
- dostupnost služeb ústředny odkudkoliv
- integrace s mobilními telefony různých operátorů
- analýza a detailní záznam hovorů
- uvítací hlášení a hlasové menu (IVR)
- flexibilní volací plán dle denní doby aj. pravidel
- možnost úpravy funkcí ústředny na míru
Call Centrum
Komplexním řešení pro zákaznickou podporu, informační, servisní či prodejní call centra s libovolným počtem operátorů.
- fronty, agenti a dovednosti
- realtime panely, wallboardy, reporty a statistiky
- vlastní reporty
- online propojení s MS Excel
- příposlechy, nahrávání hovorů
- IVR, hlásky
- integrace s CRM zákazníka
- prediktivní dialer
Predictive Dialer
Automatické vytáčení hovorů – dialer nezávisle na operátorovi postupně vytáčí tel. čísla z předdefinované volací fronty a v případě úspěchu hovor spojí na volného operátora a zobrazí mu informace o volaném kontaktu pomocí pop-up okna.
- zefektivnění práce a úspora času operátora
- automatizace vytáčení a zaznamenání hovorů
- přehled o aktuálním stavu úkolů
- statistiky operátorů a skupin
API a integrace
Telefonní ústřednu IP PBX propojíme se systémem zákazníka pomocí REST API, které podporuje všechny běžné operace s hovory, linkou či agenty.
- click2dial – vytočení hovoru z CRM
- dial2action – zobrazení karty volajícího při příchozím hovoru
- operace s agenty
- nahrávání hovoru a další
Speech to Text
Tato technologie coby součást našich řešení pro VoIP telefonní ústředny a call centra umožňuje automatický převod hlasových hovorů na text, což zjednodušuje zpracování a archivaci zákaznických interakcí.
- efektivní analýza hovorů
- záznamy hovorů a vytváření přepisů
- automatizované operace pro vyšší produktivitu a kvalitu služeb
Text to Speech
Naše ústředny a call centra umí díky této technologii automatický převod textu na přirozeně znějící hlas, což je ideální pro automatizované hlasové systémy, jako jsou IVR (Interactive Voice Response) nebo personalizované hlasové zprávy.
- dynamické generování a přehrávání hlasových odpovědí
- přirozeně znějící hlas v mnoha variantách
- efektivní komunikace se zákazníky
Voicebot
Voicebot umožňuje automatizovanou komunikaci se zákazníky pomocí hlasu, kdy dokáže vést interaktivní rozhovory bez potřeby lidského operátora. Díky umělé inteligenci může voicebot reagovat na zákaznické požadavky v reálném čase, což zvyšuje efektivitu zákaznického servisu a snižuje náklady.
- využití umělé inteligence
- efektivní zákaznický servis
- nízké náklady
Svolávací systém
Svolávací systém je určený všude tam, kde je nutné informovat velké množství osob v krátkém čase. Kromě rychlosti je jeho výhodou také vysoká úspěšnost a efektivita, neboť volané osobě je přehráno hlášení s několika možnostmi, na něž musí odpovědět.
- rychlé obvolání velkého množství telefonních čísel
- interaktivita – okamžitá zpětná vazba
- komplexní řešení – SW, SLA, hovorné
- podpora API pro integraci se zákaznickým informačním systémem
- široké možnosti úprav na míru
Telefony a příslušenství
V naší nabídce koncových zařízení pro IP telefonii naleznete osvědčené modely špičkových značek Cisco, Polycom, Snom a Yealink.
- telefony stolní
- telefony bezdrátové (DECT)
- konferenční telefony
- náhlavní soupravy
- telefony odolné, sirény, mikrofony