Naše servisní a dohledové centrum funguje bez omezení a plníme smluvní závazky pro naše zákazníky, mezi které patří mimo jiné i nemocnice a státní úřady. V rámci prevence proti šíření koronaviru SARS-CoV-2 jsme však změnili formu pravidelných preventivních prohlídek na lokalitách zákazníků z fyzických návštěv na kontroly formou vzdáleného přístupu. Instalace a upgrady serverů, ústředen a provozní incidenty vyžadující fyzickou přítomnost našich techniků na lokalitách nadále zajišťujeme bez omezení.
Dále v rámci prevence se drtivá většina našich lidí přesunula do režimu home office a pracujeme na dálku (v sídle společnosti je pouze jedna asistentka a jeden technik).
Díky technologiím, které nabízíme a sami používáme (VPN, konferenční místnosti, hotdesk, videokonference, …), je změna našeho režimu fungování bez viditelného vlivu na úroveň námi poskytovaných služeb.
O naše zkušenosti, jak efektivně pracovat z domova, se rádi podělíme. Neváhejte nás kontaktovat.