Převod hlasových hovorů na text
Naše společnost nabízí technologii Speech to Text jako součást řešení pro VoIP telefonní ústředny a call centra. Tato technologie umožňuje automatický převod hlasových hovorů na text, což zjednodušuje zpracování a archivaci zákaznických interakcí, a umožňuje tak naplnit legislativní požadavky.
Díky integraci Speech to Text mohou naše call centra efektivně analyzovat hovory, zlepšit zákaznickou podporu a optimalizovat interní procesy. Tato technologie je klíčová pro záznamy hovorů, vytváření přepisů a další automatizované operace, které zvyšují produktivitu a kvalitu služeb.
Použití
- po skončení hovoru: přepis na text z nahrávky hovoru
- v průběhu hovoru: okamžitý přepis na text
LinuxBox Speech to Text engine
- možnosti detailního nastavení, vyladění a postprocesingu
- dostupné coby online služba, volitelně také lokálně
Přístup k přepisům
- GUI – LB ACR (formou chatu)
- API
Podporované enginy
- MS Azure
- LinuxBox
Podporované jazyky
- čeština – dobrá kvalita
- angličtina – výborná kvalita
- ostatní (slovenština, maďarština, polština) – různá kvalita
API integrace
- po skončení hovoru – get_call_transcription
- průběžná – API notifikace
- dokumentace je dostupná na api.linuxbox.cz
Ukázka grafického rozhraní našeho řešení převodu hlasového hovoru na text: