Rozšířené nahrávání hovorů
- nahrávání veškerého volání
- nahrávání mobilních telefonů
- webové rozhraní pro přístup k nahrávkám
- možnost propojení s CRM zákazníka
- zanedbatelná cena za minutu nahraného hovoru
Rozšířené nahrávání hovorů je nadstavbovou funkcí IP PBX telefonní ústředny umožňující nahrávání veškerých hovorů z vnitřních linek i mobilních telefonů a poskytující webové rozhraní pro přístup k nahrávkám. Je tak zaměřeno zejména na společnosti s velkým objemem nahrávaných hovorů jako jsou call centra, makléřské společnosti, dispečinky, apod. Tyto společnosti tímto získávají efektivní nástroj pro snadný a rychlý přístup ke všem nahrávkám včetně pokročilých funkcí pro jejich správu (hromadné stažení, hodnocení hovoru, uživatelská oprávnění pro přístup a další).
Klíčové vlastnosti
- snadná dostupnost nahrávek z internetového prohlížeče
- rychlá manipulace s velkým množstvím nahrávek
- přehrávání přímo v internetovém prohlížeči
- hromadné stažení nahrávek
- pokročilé vyhledávání v nahrávkách (datum a čas, volající, volaný, atd.)
Uživatelé a skupiny
- správa uživatelů a skupin přes webové rozhraní
- detailní informace o všech uživatelích
- víceúrovňová uživatelská oprávnění
- uživatel má přístup k hovorům své linky/skupiny linek/všech linek
Ukázka aplikace
Jednoduché webové rozhraní slouží pro obsluhu a orientaci v nahraných hovorech:
Technická specifikace
Protokoly pro přístup k aplikaci | HTTPS | Technologie využitá pro přehrání nahrávky v prohlížeči | html5 |
---|---|---|---|
Podporované prohlížeče | Internet Explorer 11+, Mozilla Firefox 60+, Opera 53+, Google Chrome 67+, mobilní prohlížeče pro Android a iOS (iPhone, iPad) | Podporované formáty nahrávek | mp3 |
Podpora IPv6 | ano | Formát souboru pro hromadné stažení nahrávek | zip |