Automatický svolávací systém
Svolávací systém je určený všude tam, kde je nutné informovat velké množství osob v krátkém čase. Kromě rychlosti je jeho výhodou také vysoká úspěšnost a efektivita, neboť volané osobě je přehráno hlášení s několika možnostmi, na něž musí odpovědět. Pokud by volaný neodpověděl nebo telefon nezvedal, bude volání automaticky opakováno nebo bude voláno na sekundární kontakt dané soby. V reálném čase tak uživatel získá informace o tom, kolik osob již bylo úspěšně kontaktováno a jak odpověděli. Nejčastěji je tedy řešení využíváno složkami IZS, městskými úřady, případně k marketingovým účelům, apod.
- rychlé obvolání velkého množství telefonních čísel
- interaktivita – okamžitá zpětná vazba
- komplexní řešení – SW, SLA, hovorné
- podpora API pro integraci se zákaznickým informačním systémem
- široké možnosti úprav na míru
Služba je určena pro
- nemocnice – traumaplán
dle § 47 odst. 1 písm. d), e) zákona č. 372/2011 Sb. - hasičské sbory
- marketingové a prodejní kampaně
- průzkumy veřejného mínění, dotazování
- informování obyvatel
- města, obce
- meteorologické ústavy
Vysoká dostupnost
- provoz celého řešení v cloudu
- zdvojené napájení, konektivita i další infrastruktura
- připojeno k páteřní datové a hlasové síti
Rychlost svolání
Rychlost svolání v závislosti na počtu kanálů |
|||||
50 osob | 100 osob | 250 osob | 500 osob | 1000 osob | |
10 kanálů | 4 min. | 8 min. | 19 min. | 38 min. | 75 min. |
25 kanálů | 2 min. | 3 min. | 8 min. | 15 min. | 30 min. |
50 kanálů | 1 min. | 2 min. | 4 min. | 8 min. | 15 min. |
75 kanálů | 1 min. | 1 min. | 3 min. | 5 min. | 10 min. |
100 kanálů | 1 min. | 1 min. | 2 min. | 4 min. | 8 min. |
250 kanálů | 1 min. | 1 min. | 1 min. | 2 min. | 3 min. |
Grafické rozhraní
Řešení disponuje grafickým rozhraním, při jehož návrhu byl kladen důraz na rychlost a jednoduchost ovládání.
- víceúrovňové oprávnění
– superadmin / admin / volání / statistiky - správa kontaktů a volacích plánů
– import z CSV
– úprava z web GUI
– hromadné operace
– možnost nastavení více volacích plánů, například „traumatologie“, „chirurgie“ apod. - statistiky
– kompletní historie: datum a čas, uživatel, výsledky, atd.
– tisk výsledků: protokol se všemi náležitostmi pro archivaci - hlášky
– správa vlastních hlášek
– podpora vlastní definice IVR stromu pro ad hoc plány
Výhody
- efektivita
– vysoká pravděpodobnost zastižení volaného díky:
– více čísel u jednoho kontaktu (mobil, pevná, atd.)
– automatické opakování volání, definice pravidel dle požadavků zákazníka - interaktivita
– od volajícího získáváte ihned odpověď, kterou vybírá z vámi předem definovaných možností
– podrobné informace o stavu volání:
nezvedá / obsazeno / neexistující číslo / zvolená odpověď - rychlost
– je dána počtem souběžných hovorů (viz tabulka)
– rychlost srovnatelná s jinými způsoby svolávání, např. SMS
– výrazně rychlejší než ruční obvolání, odpadá riziko překlepu
Další vlastnosti
- nahrání hlášek v profesionálním zvukovém studiu
- součástí je servisní podpora a pravidelné testování
- zákazník si volí počet souběžných hovorů
- volitelně provoz na prostředcích zákazníka